ClickCease
Увага! Магазин тимчасово зачинений.
Оплата і доставка
Калькулятор доставки
Орієнтовна дата
Орієнтовний час
Тип доставки:
Локація:
Розрахувати вартість
Вартість доставки
Зручні варіанти оплати
Готівкою при отриманні товару
На картку ПриватБанку
Кредитною карткою на сайті
Банківським переказом
Запитання
Оплата
Доставка
Повернення товару
Які варіанти оплати ви надаєте?
Ви можете оплатити замовлення кредитною карткою на сайті, а також банківським переказом. У разі самовивозу також можлива оплата готівкою безпосередньо при отриманні товару.
Чи обов’язково робити передоплату?
У разі кур’єрської доставки вам необхідно зробити передоплату в повному розмірі. Якщо замовником і одержувачем є одна особа, можлива оплата 50% вартості замовлення під час його оформлення, решту коштів ви зможете оплатити безпосередньо кур’єру. У разі самовивозу, робити передоплату не потрібно.
Чи можу я скасувати оплачене замовлення?
Оплачене замовлення комплектується в день доставки. У разі скасування замовлення за добу або більше до часу доставки, ви можете розраховувати на повне повернення сплачених коштів. Якщо замовлення скасовується в день доставки, передоплата не повертається в тому випадку, якщо букет був зібраний. Якшо ви бажаєте скасувати замовлення, ми просимо ваc повідомляти заздалегідь.
Чи буде доставлено моє замовлення, якщо виникла проблема з платежем?
У деяких випадках можливі затримки з отриманням оплати від клієнта (наприклад, банківський переказ був зроблений у вечірній час та ще не опрацьован банком або виникла проблема на стороні платіжної системи). Доставка в такому випадку можлива за умови надання клієнтом чека або квитанції про оплату представнику компанії.
Який графік роботи вашої служби доставки?
Доставка по Києву здійснюється з 09.00 до 20:00 без вихідних. На сьогодні квіти і подарунки доставляються тільки на наступний день після здійснення замовлення та його підтвердження менеджерами.
Чи можу я розраховувати на доставку в точний час?
Стандартний інтервал доставки замовлення кур’єрською службою становить 1 годину. За додаткову плату ви можете замовити точну доставку у визначений час. Проте через проблеми з трафіком в м. Києві, під доставкою "у визначений час" компанія розуміє доставку з інтервалом в 20 хвилин від бажаного часу. Дякуємо за розуміння.
Скільки коштує доставка і що впливає на її вартість?
Якщо сума замовлення є меншою ніж 1000 грн, вартість доставки складає 120 грн у м. Києві та 240 грн на відстань 15 км від межі міста. При замовленні від 1000 грн, доставка в межах міста здійснюється безкоштовно. Вартість доставки у святкові дні також може збільшуватися. Ви можете отримати більше інформації, скориставшись калькулятором розрахунку вартості доставки на сайті.
Чи зможете ви самостійно уточнити адресу доставки?
Так, ми можемо уточнити адресу і узгодити зручний для одержувача час доставки. Крім того, ми із задоволенням зробимо доставку сюрпризом або збережемо ваше ім’я в таємниці, якщо це є необхідним.
Чи можу я забрати замовлення самостійно?
Так, для цього вам необхідно вибрати опцію "Самовивіз" у формі замовлення, а також уточнити дату і час готовності вашого букета. Ми чекаємо вас за адресою: м. Київ, вул. Глибочицька 40Г.
В яких випадках товар може бути замінений?
Якщо квіти виглядають зіпсованими, несвіжими, частково зів’яли або зібраний букет істотно відрізняється від того, що був опублікований на сайті, замовник може вимагати заміну товару або повну грошову компенсацію. Для здійснення заміни або компенсації вам необхідно зробити фото товару неналежної якості та відправити листа електронною поштою за адресою sales@bloom.ua та пояснити суть проблеми. Скарги і вимоги щодо рекламації приймаються тільки протягом 24 годин з моменту доставки товару одержувачу.
У яких випадках я можу відмовитися від отримання товару?
Якщо квіти виглядають зіпсованими, несвіжими, частково зів’яли або зібраний букет істотно відрізняється від того, що був опублікований на сайті, ви можете відмовитися від товару в момент його отримання. Кур’єр самостійно повідомить про вашу відмову менеджеру, а він зв’яжеться з вами для обговорення подальших дій.
Протягом якого часу я можу розраховувати на повернення коштів?
Ми повернемо ваші кошти протягом 3-х робочих днів у тому разі, якщо ваші вимоги відповідають умовам договору публічної оферти на цьому сайті.