ClickCease
Увага! Магазин тимчасово зачинений.
Договір публічної оферти
  1. Загальні положення
    1. Нижченаведений текст є Договором між інтернет-магазином bloom.ua, надалі "Продавець", і користувачем послуг інтернет-магазину, незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа підприємець), надалі "Покупець".
    2. Цей Договір визначає умови покупки квітів і подарунків, надалі "Товар", Покупцем через інтернет-магазин Продавця.
    3. Договір є публічним згідно ст. 633 і ст. 641 Цивільного кодексу України та є еквівалентом "усної угоди" і має належну юридичну силу.
    4. Відповідно до ст. 642 Цивільного Кодексу України повним і беззастережним прийняттям умов даного договору-оферти, що підтверджує укладення Договору на запропонованих умовах, є факт здійснення Покупцем оплати товару на сайті інтернет-магазину.
    5. У даній оферті нижче наведені терміни мають такі значення:
      "Інтернет-магазин" - сайт Продавця, створений для укладення Договорів роздрібної купівлі-продажу дистанційним способом після ознайомлення Покупцем із запропонованим на сайті bloom.ua Товаром Продавця.
      "Продавець" - ТОВ «Квіткова Майстерня «Блум», яка здійснює діяльність з продажу Товарів через Інтернет магазин. Адреса реєстрації: 04080, Україна, м. Київ, вул. Олексія Терьохіна 8а, оф. 3. Код ЄДРПОУ: 41374954.
      "Товар" - продукція, запропонована до продажу, розміщена на сайті bloom.ua.
      "Покупець" - фізична та / або юридична особа, що здійснює замовлення на сайті bloom.ua.
      "Одержувач" - фізична та / або юридична особа визначена Покупцем, що повиненна отримати замовлений Товар.
      "Акцепт" - повне і беззастережне прийняття Покупцем умов Договору.
      "Замовлення" - певні позиції з асортименту Товарів, вибрані Покупцем при оформленні заявки на сайті.
  2. Предмет договору
    1. Продавець здійснює продаж і доставку Товару, згідно з чинним прейскурантом, який опублікований на сайті bloom.ua, а Покупець оплачує і приймає Товар відповідно до умов цього Договору.
  3. Порядок оформлення замовлення
    1. Формування замовлення
      1. Замовлення приймаються через сайт bloom.ua в робочий час Продавця.
      2. Якщо вартість замовлення квітів і подарунків перевищує 1000 грн., Доставка до Одержувача не оплачується окремо.
      3. Вартість всіх видів доставки можна розрахувати в розділі "Оплата і доставка" на сайті Продавця.
      4. Продавець не надає послуги покупки і доставки товарів, придбаних у третіх осіб за замовленням Покупця.
      5. Якщо замовлення було повністю оформлене і сплачене Покупцем, підтверджене менеджером інтернет-магазину, створення букета або композиції відбувається за кілька годин до доставки.
      6. При оформленні замовлення, Покупець повинен максимально точно вказати дані отримувача. Невірна інформація, надана Покупцем, може перешкодити виконанню замовлення в зазначений час. В такому випадку доставка переноситься до моменту уточнення коректних даних Одержувача. У разі повторної доставки з вини Покупця, доставка оплачується додатково.
    2. Порядок оплати замовлення
      1. Оплата замовлення означає згоду Покупця на укладення цього Договору з Продавцем.
      2. Покупець оплачує вартість замовлення за Договором, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Датою оплати вважається день надходження грошових коштів на рахунок Продавця.
      3. Ціни на будь-які позиції Товару, зазначені на сайті bloom.ua є чинними на момент здійснення замовлення.
      4. Покупець має право підтвердити або анулювати замовлення, до того моменту поки воно не оплачено.
      5. Замовлення приймаються до виконання тільки після надходження грошових коштів на рахунок Продавця, за винятком вибору способу оплати "Готівкою при отриманні".
      6. Покупцеві відправляється повідомлення про оплату замовлення на номер телефону, який був зазначений при оформленні замовлення.
    3. Умови доставки замовлення
      1. При оформленні замовлення, Покупець повинен чітко вказати вимоги по його доставці. Одне замовлення може бути оформлений на одну дату, час, адресу. Якщо Вам необхідно привітати декількох осіб за різними адресами, або в різний час за однією адресою - необхідно оформити відповідну кількість замовлень.
      2. Доставка замовлення виконується за попереднім погодженням з Одержувачем по телефону, який вказаний Покупцем в замовленні.
      3. Можливість швидкого виконання замовлення і "доставка день в день", при замовленні після 14.00 поточного дня, узгоджується в індивідуальному порядку з менеджером.
      4. Внести зміни в замовлення, Покупець може не пізніше, ніж за 5 годин до часу доставки замовлення. Якщо замовлення вже сформоване, скасувати або змінити його неможливо. Покупець може оформити і сплатити нове замовлення при цьому попереднє забрати в квіткової студії або ж за бажанням Покупця, замовлення може бути переадресовано іншому одержувачу.
    4. Виконання замовлення в святкові дні
      1. У разі змін в графіку виконання і доставки замовлень в святкові дні Покупця буде заздалегідь додатково повідомлено.
    5. Конфіденційне замовлення
      1. При формуванні замовлення Покупець може вказати в коментарі про його конфіденційність. У цьому випадку ім’я покупця не буде розголошено Одержувачу.
  4. Термін виконання замовлення
    1. Термін виконання замовлення залежить від місця розташування отримувача - в межах міста Києва доставка здійснюється в зазначений в замовленні часовий інтервал. За межами міста Києва, термін виконання та доставки замовлення узгоджується з менеджером інтернет-магазину окремо. Все залежить від складності замовлення: кількості товару і його наявності, від непередбачених подій, які не залежать від Продавця (ДТП, погодні умови, затори і ін.).
    2. У разі неналежного виконання доставки замовлення з вини Продавця (невідповідність замовлення до вимог Покупця або товар в неналежному вигляді) подальші дії обговорюються в індивідуальному порядку з менеджером інтернет-магазину bloom.ua.
    3. Замовлення вважається виконаним в момент його передачі Одержувачу / Покупцеві або його довіреним особам.
    4. Угода між Продавцем і Покупцем діє з моменту його укладення до моменту вручення замовлення Одержувачу / Покупцеві або його довіреним особам.
  5. Створення замовлення. Заміна відсутніх компонентів
    1. Продавець створює замовлення відповідно до вимог Покупця.
    2. Якщо у Продавця відсутні певні елементи для оформлення замовлення з будь-яких причин (сезонність, відсутність потрібного сорту або кольору квітів) Продавець може здійснити рівноцінну заміну в межах до 30% складу товару.
    3. Заміна неквіткової продукції (з категорії Подарунки) на аналогічний товар виконується за попереднім погодженням з Покупцем.
    4. Якщо зовнішній вигляд товарів відрізняється від зображення на сайті Продавця, це не може бути дефектом або причиною для повернення коштів або заміни замовлення. Кожен квітковий товар є унікальним.
    5. Всі інформаційні матеріали, представлені на сайті bloom.ua носять довідковий характер і не можуть в повній мірі передавати достовірну інформацію про певні властивості та характеристики товару. У разі виникнення питань у Покупця, що стосуються властивостей і характеристик Товару, перед оформленням замовлення необхідно звернутися за консультацією до менеджера інтернет-магазину по телефону або електронній пошті.
  6. Заміна товару. Повернення товару. Повернення грошей
    1. Згідно з правилами компанії квіти та інші товари поверненню та обміну не підлягають.
    2. Одержувач / Покупець може відмовитися або повернути замовлення відразу при отриманні, вказавши кур’єру причину повернення і зв’язавшись з менеджером інтернет-магазину.
    3. Покупець має право оформити лист з рекламацією за адресою електронної пошти: sales@bloom.ua, вказавши причину і надавши відповідні опис і фото.
    4. У разі заміни або повернення товару, Покупець або Одержувач повинен повернути попередній товар в такому ж вигляді, в якому він йому був доставлений.
    5. Продавець може відмовити в заміні або компенсації вартості подарунка, в тому випадку, якщо у Одержувача є особисті причини для повернення товару (алергія, смакові якості та ін.), Про які продавець не був проінформований.
    6. У разі відмови від подарунка Одержувачем при попередньому дзвінку, Покупець може отримати сплачені кошти за дане замовлення, якщо воно ще не було зібране флористами.
    7. В інших випадках, Продавець розглядає скаргу протягом 3-х робочих днів з дня її отримання, про результати розгляду скарги Продавець повідомляє в електронному вигляді.
    8. Якщо з вини Продавця замовлення не було доставлене в зазначений Покупцем день, Покупець має право вимагати компенсацію, в розмірі суми замовлення.
  7. Інтелектуальна власність та авторські права
    1. Продавець є єдиним власником Торгової марки БЛУМ, згідно Свідоцтва України №231065 від 28 серпня 2017 року.
    2. Пунктом 2, 4 статті 16 Закону України "Про охорону прав на знаки для товарів і послуг" встановлено, що свідоцтво надає його власнику право використовувати знак та інші права, визначені цим Законом.
    3. Згідно ст. 20 Закону України "Про охорону прав на знаки для товарів і послуг" будь-яке посягання на права власника свідоцтва, передбачені ст. 16 цього Закону, в тому числі вчинення без згоди власника свідоцтва дій, що потребують його згоди, і приготування до вчинення таких дій, вважається порушенням прав власника свідоцтва, що тягне за собою відповідальність згідно з чинним законодавством України.
    4. Порушенням прав власника свідоцтва вважається також використання без його згоди в доменних іменах, знаків і позначень, зазначених в п.5 ст.16 цього Закону.
    5. Продавець є власником виключних майнових авторських прав на ряд фотографій, графічних зображень на сайті і є їх єдиним автором. Продавець використовує фотографії шляхом розміщення на сайті bloom.ua для ілюстрації товарів і послуг.
    6. Якщо іншими авторами було виявлено розміщення їх фото на сайті bloom.ua, всі претензії приймаються за адресою sales@bloom.ua.
  8. Термін дії договору. Порядок внесення змін
    1. Акцепт оферти Покупцем є підтвердженням укладення Договору за умовами Оферти.
    2. Договір набуває чинності з моменту оплати замовлення Покупцем і діє до моменту виконання Продавцем зобов’язань за цим Договором.
    3. Продавець має право вносити зміни в текст цього Договору на свій розсуд в будь-який момент і без попереднього повідомлення Покупця. Актуальна (діюча) редакція Договору завжди доступна на сайті.
    4. Покупець погоджується і визнає, що внесення змін до Оферти тягне за собою внесення цих змін до укладеного чинноо Договору між Покупцем і Продавцем, і ці зміни в Договорі набувають чинності з такими змінами в Оферті.
  9. Конфіденційність
    1. Продавець гарантує збереження таємниці інформації, яку Покупець вказує при реєстрації або при оформленні замовлення.
    2. Продавець гарантує, що персональні дані не будуть використані в корисливих цілях або для поширення спаму.
    3. При оформленні замовлення Покупець дає згоду на обробку своїх персональних даних, які зберігаються в базі Продавця виключно для ідентифікації Покупця / Отримувача при повторних замовленнях, і для коректного їх виконання. При відмові Покупця, Продавець не зможе відповідним чином провести замовлення.
  10. Відповідальність
    1. Продавець несе всі ризики, пов’язані з втратою або пошкодженням товару до моменту його передачі Покупцеві.
    2. Одержувач або його Довірена особа несе всі ризики пов’язані з втратою або пошкодженням товару з моменту його прийому.
    3. Продавець має право передавати свої права та обов’язки по виконанню замовлень третім особам, які не звільняючись від відповідальності.
    4. Продавець не несе відповідальність за неналежне використання або зберігання товарів Покупцем, замовлених на сайті bloom.ua.
    5. Відповідальність Сторін в інших випадках визначається відповідно до законодавства України.
    6. Сторони погоджуються, що будь-які спірні ситуації, вирішення яких не вдалося досягти шляхом переговорів, вирішуються відповідно до чинного українського законодавства.